torsdag 26 februari 2009

Startnummer 14067

Då börjar det dra ihop sig!
Fastän det "bara" är torsdag så börjar man bli lite nervös. Det blev inte så mycket träning som jag hade tänkt den sista veckan. Började känna mig lite krasslig i måndags och sprang ock köpte enchinagard direkt, placebo effekten ska inte underskattas heller.

Nu är det de sista förberedelserna, kör upp imorgon tidigt så jag håller just nu på att tvätta, packa och förbereda mig och dricker faktiskt blåbärssoppa, får ta det som träning idag! =)

Kommer att ha hela lördagen på mig att åka och värma upp vilket ska bli skönt. Är väldigt orolig för handlederna, om de gör ont direkt så har jag tid att utforska andra remmar om det kan vara det som är problemet

Som vanligt så är de 2 vanliga stressmomenten, väder, valla och klädsel, det blev visst 3. Vädret kan jag inte göra något åt och de andra 2 beror på det första så därför blir det bara 2.
Funderar på att lämna in skidorna för vallningshjälp, kostar iofs 500 kr men det kan det vara värt om de vallar rätt denna gången. Sist vallade de ju helt fel och tog 800 kr, då kan jag lika gärna göra fel själv och spara pengarna!

Det finns 2 länkar man kan följa mig under söndagens äventyr:

http://www.resultat.vasaloppet.se/vasaresult/do/se/result/searchdetail?race=1&firstName=&lastName=&club=&startNumberInRace=14067&year=2009&oid=190390685

http://www.resultat.vasaloppet.se/VasaMaps/?lang=sv

samt en sms tjänst:

http://www.vasaloppet.se/wps/VasaCMS/generated/resources.Generella_sidor/infosidor/se/Resultat/seresultatsms.html

Wish me luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar