lördag 17 januari 2009

Nya friska tag

Då har man hämtat sig från förra veckans strapatser. Egentligen så ska jag inte se det som ett misslyckande, höjde min nivå rejält och satte många nya personliga rekord. Att jag sen missade min seedning med 5 minuter är ju rejät irriterande.

Har kollat upp fler seedningslopp i södra Sverige och hittat stråkenloppet som går av stapeln nästa helg den 25/1 i Mullsjö mellan Jönköping och Skövde.
Man kan ju alltid få mer träning tänkte jag och är nu anmäld, denna gången till motionsklassen istället för tävlingsklassen eftersom man ändå blir överkörd i början, de gäller att lära sig av sina misstag sägs det. Tävlingen är 40 km lång och som det ser ut nu så har de bara konstspår på 3-4 km så det kommer bli många varv...

Efter att ha kollat väderprognosen så finns det faktiskt hopp om lite bättre förutsättningar, det ska snöa och vara minusgrader hela veckan, kanske t.o.m går att valla och få fäste denna gången, hade varit trevligt för en gångs skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar